Wednesday, June 29, 2005

away is the answer

som alltid när det börjar bli dags för tentor och annat slar paniken till med full kraft. och jag tänker att alla mina val nagonsin har varit fel och jag maste lämna allt och börja om och tänka nytt. väldigt nära var jag den här gangen, stanna i berlin, jobba nagonstans ett ar, tänka igenom allt. men en sen kväll kring köksbordet med pojkarna med rimmande namn räddade medieteknikkarriären och jag inser att det jag behöver göra är inte att tänka mer utan bara göra. hoppas det gar.

föräldrabesök i helgen förde med sig en hel del turistande. spreetur i solen var riktigt trevligt och besöket i riksdagshusets kupol var definitivt värt köandet. häftigt. tisdagens hotellfrukost var ocksa en höjdpunkt, jag tror jag ska bosätta mig pa hotell när jag blir stor.

melinda och melinda är en lysande film som alla borde se. liftarens guide till galaxen var ocksa bra, dock mer underhallning och mindre tanke. men det var ju just det, det var ju tänka mer jag inte behövde.

dagens bästa lat är sorry or please med kings of convenience, inte ny men den hugger pa rätt ställe.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home