Tuesday, June 07, 2005

min bäbis

barnsligt stolt över att till slut satt mig ner och kollat lite pa css osv. fatt ihop nagon slags hemsida, en san där som alla ska ha nuförtiden, med cv och grejs. jag är sa duktig! det är faktiskt det enda jag egentligen gjort idag förutom att jag sprang genom ösregnet till en, visade det sig, inställd föreläsning. (kommunikation är en trend de inte riktigt snappat upp pa det här universitetet.) jag vill inte riktigt ga härifran heller märker jag, shit, tänk om jag tycker att sant här är roligt... minst sagt oväntat maste jag säga.

alla bilder jag tagit var helt kassa visade det sig, det blir lätt sa när man skyr blixten till varje pris, skakigt. far fota mera, i dagsljus är förmodligen mitt enda option. eller sa far jag teleportera hit mitt stativ... fast det är ju sa bökigt att ha med sig iaf.

träffade diogo idag för första gangen pa länge. han sag trött ut, som alla andra, folk börjar fa mycket att göra nu. det plus att jag fortfarande inte har nagra pengar utan bara sitter och väntar pa att csn ska förbarma sig över mig leder till att dagarnas extravaganser mest bestar i att unna sig en kaffe da och da. det liv jag lever just nu skulle jag verkligen kunna leva varsomhelst.

1 Comments:

At 9:50 PM, Blogger David said...

Heja!

Apropå två av orden i ditt inlägg kan jag nämna något jag kom att tänka på tidigare idag:

CNN + CSS = CSN

och att det på något sätt skulle relatera till medieteknik. Nej, jag tänkte nog inte riktigt klart då heller.

Något man verkligen ska undvika om man vill ta bra bilder är kameran i Sony Ericsson Z600. http://www.flickr.com/photos/moonhouse/ innehåller massor av exempel på detta.

 

Post a Comment

<< Home